RECOMMENDED ARTICLES

BEKAM KEPALA

Assalamualaikum tuan-tuan dan puan-puan yang dihormati. Semoga kalian semua beroleh rahmat dan nikmat kesihatan yang baik daripada Allah Taala selama-lamanya. Sudah menjadi resmi manusia mahu hidup 1000 tahun lagikan. Maka kita digalakkan hidup sihat tanpa dadah, arak, zina dan rasuah atau makanan yang haram semestinya memang tidak layak untuk dihadamkan kedalam perut kita semua.
Hari yang bertuah ini saya didatangi seorang tetamu yang istimewa iaitu ayah kawan anak saya di tadika. Beliau datang dengan sejuta senyuman membuatkan saya teruja sekali bersua dengannya.
Alangkah indah tali ikatan silaturohim diantara kami berdua, ayah berkawan dengan ayah manakala anak berkawan dengan anak. Memang beliau serta keluarganya hidup harmoni dan romantis. Seronoknya saya kerana beliau tidak lokek dengan nasihat dan tunjuk ajar tentang dunia perniagaan. In sha Allah saya akan amalkan apa yang telah diajarkan kepada saya. Budi dan jasa beliau amatlah tinggi sekali kepada kami sekeluarga.
Rawatan bekam hari ini berkisar tentang bekam sakit kepala. Kesian, sudah lama kawan saya ini mengalami gangguan sakit kepala yang teruk sampai pitam dibuatnya. Alhamdulillah, rawatan berjalan dengan lancar serta teratur
Beliau sangat berpuas hati dengan layanan yang telah saya sediakan. In sha Allah lain kali beliau mahu datang lagi untuk berbekam. Katanya ada rasa kelainan setelah membuang darah kotor yang terkumpul di dalam kepala. Kepala dan badan jadi ringan aura positif terasa menyerap dari segenap sudut. Mudah-mudahan beliau diberikan kesembuhan yang baik.

RAWATAN BEKAM

BEKAM DARAH
1. BIASA 1 TAPAK RM 25.00.
2. PAKEJ 5++ TAPAK RM 100.00.

BEKAM KERING
1. BIASA 12 TAPAK RM 20.00.
2. PAKEJ 27++ TAPAK RM 30.00.

BEKAM RESDUNG ATAU SEDUAN ATAU SINUS.
1. BIASA (SEKITAR MUKA) 5 TAPAK RM 50.00.
2. OVERHAUL (SEKITAR MUKA DAN SEKITAR BADAN) 9++ TAPAK RM 100.00.

PERINGATAN: SEBELUM DATANG BEKAM, MAKAN SEADANYA UNTUK ALAS PERUT. 

WAKTU RAWATAN
9.00 MALAM – 11.00 MALAM.
ISNIN SEHINGGA JUMAAT.
(SABTU DAN AHAD CUTI).

BERMINAT SILA HUBUNGI
MOHD KAMAL 012-3173407
NO. 26 JALAN 31/KU4, TAMAN HIJRAH 2,
RANTAU PANJANG,
42100, KLANG,
SELANGOR.

SMS DAN WHATSAPP TIDAK AKAN DI LAYAN HARAP MAKLUM.