RECOMMENDED ARTICLES

Bekam Jerawat

 Masalah utama penyebab jerawat adalah, muka dan badan pesakit berminyak ini disebabkan faktor genetik yang alami. Jerawat sangat mudah tumbuh sehingga bernanah di wajah dan penampilan anda akan terjejas akibat kesan atau bekas jerawat yang telah dipicit menyebabkan kulit wajah menjadi berlubang.
 Bagi sesetengah orang akan memakai alat komestik dengan tebalnya untuk menghilangkan kesan pori-pori di wajah mereka. Hal itu dilakukan agar lubang-lubang halus bekas jerawat dapat ditutupi. Cara sedemikian hanya berkesan sekejap sahaja, malah masalah jerawat tidak dapat disembuhkan secara total.
 Jalan terbaik cara mengatasi masalah jerawat adalah dengan melakukan rawatan bekam secara berperingkat-peringkat agar darah kotor dan berasid dapat dibuang dengan teratur. Lebih efektif jika pesakit berpatang makan.
Kesihatan wajah adalah lebih utama untuk semua golongan umur, wajah yang sakit memcerminkan keadaan zahir dan batin diri anda. Kebersihan perlu diutamakan setiap masa. Setiap kali wajah berasa kotor maka cuci wajah anda dengan air bersih yang mengalir. Lakukan dengan kerap supaya wajah sentiasa segar dan nyaman.

BEKAM RESDUNG ATAU SEDUAN ATAU SINUS.
1. BIASA (SEKITAR MUKA) 5 TAPAK RM 50.00.
2. OVERHAUL (SEKITAR MUKA DAN SEKITAR BADAN) 9++ TAPAK RM 100.00.