RECOMMENDED ARTICLES

Bekam Penyakit Misteri

Seharian hati ini berdebar-debar dan ada alamat kurang menyenangkan. Hari ini saya didatangi seorang hamba Allah yang ada sakit misteri. Sakit itu datang kerana anugerah Allah untuk hamba-hambaNYA yang terpilih dan teristimewa sahaja.
 Jangan salah faham ini bukan kisah Paranormal. Tapi sakit misteri ini berpunca kerana terlalu banyak sangat tidur di waktu siang hari.
 Cara mengubati penyakit misteri ini adalah dengan melakukan rawatan bekam bagi mengeluarkan darah kotor yang sudah bersarang lama di dalam kepala pesakit. Dengan kalam Bismillahirrahmanirrahim saya mulakan rawatan bekam dengan sedaya-upayanya.
 Rahsia Allah itu banyak yang tidak kita ketahui, hari ini dalam sejarah pesakit menadah tangan kehadrat Illahi memuji Yang Maha Esa kerana gangguan penyakit misterinya sudah tiada sama sekali. Sekian lama menderita, akhirnya sembuh tanpa disangka-sangka hanya dengan melakukan rawatan bekam sahaja. Jimat wang, masa dan tenaga.
Beliau berkata, rawatan moden yang diusahakan tapi tidak nampak perubahan yang diinginkan.
Syukur Alhamdulillah pada Allah Taala, dengan keadaan kesihatan yang semakin baik hamba Allah ini telah mengambil keputusan untuk meneruskan rawatan setiap 6 bulan sekali dengan saya.

RAWATAN BEKAM

BEKAM DARAH
1. BIASA 1 TAPAK RM 25.00.
2. PAKEJ 5++ TAPAK RM 100.00.

BEKAM KERING
1. BIASA 12 TAPAK RM 20.00.
2. PAKEJ 27++ TAPAK RM 30.00.

BEKAM RESDUNG ATAU SEDUAN ATAU SINUS.
1. BIASA (SEKITAR MUKA) 5 TAPAK RM 50.00.
2. OVERHAUL (SEKITAR MUKA DAN SEKITAR BADAN) 9++ TAPAK RM 100.00.

PERINGATAN: SEBELUM DATANG BEKAM, MAKAN SEADANYA UNTUK ALAS PERUT. 

WAKTU RAWATAN 9.00 MALAM – 11.00 MALAM.

BERMINAT SILA HUBUNGI
MOHD KAMAL 012-3173407
NO. 26 JALAN 31/KU4, TAMAN HIJRAH 2,
RANTAU PANJANG,
42100, KLANG,
SELANGOR.

SMS DAN WHATSAPP TIDAK AKAN DI LAYAN HARAP MAKLUM.